فایل بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

هدف از این پایان نامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند در محصولات لبنی کاله می باشد

دانلود بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

ارزش ویژه برند کاله ارزش ویژه برند در شرکت کاله رابطه ارزش ویژه برند با تعمیم برند بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند پایان نامه ارزش ویژه برند پایان نامه بسط برند پایان نامه ارزش ویژه برند در شرکت کاله

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 1669 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 144

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشتهمدیریت بازرگانی

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

 
 
*** همراه با پرسشنامه
 
 
 
چکیده
در سال های اخیر،بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین در حوزه کسب وکار یافته است.بسیاری از محققان ومدیران شرکت

ادامه مطلب


مطالب تصادفی